به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی (TMC) دانشگاه اصفهان در راستای طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه اصفهان با رویکرد اشتغال راه اندازی شد. ، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی (TMC) دانشگاه اصفهان با حضور معاونت آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی (TMC) دانشگاه اصفهان در راستای طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه اصفهان با رویکرد اشتغال راه اندازی شد.

، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی (TMC) دانشگاه اصفهان با حضور معاونت آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان، در راستای طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه اصفهان با رویکرد اشتغال،  بر اساس دستورالعمل‌ها و ضوابط و مقررات اجرایی برای مدت ۵ سال تاسیس شد.

ایمان خسروی مسئول این مرکز تصریح کرد: با بهره برداری از مرکز مهارت آموزی و مشاورهٔ شغلی دانشگاه اصفهان،زمینه معرفی دانشجویان و فارغ التحصیلان جهت اخذ  گواهینامهٔ بین المللی فنی و حرفه ای تسهیل می گردد.

وی افزود: این مرکز با هدف توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال با همکاری فنی و حرفه ای شکل گرفت.

خسروی تصریح کرد: در طول یک سال گذشته دوره های مهارتی مختلف برگزار شد و نزدیک به هزار دانشجو در این دوره ها شرکت کردند.

گفتنی است، دفتر این مرکز در دانشگاه اصفهان، ورودی حافظیه ساختمان مرکزی دانشگاه است.