به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: مردم استان اصفهان تخلفات کیفی آب را به سامانه ۳۸۴۸ اطلاع دهند. مسعود سیدی پور با اعلام این خبر افزود: سامانه اطلاع رسانی ۳۸۴۸ به حفاظت کیفی منابع آب استان توسعه یافته است و اطلاع رسانی توسط […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: مردم استان اصفهان تخلفات کیفی آب را به سامانه ۳۸۴۸ اطلاع دهند.

مسعود سیدی پور با اعلام این خبر افزود: سامانه اطلاع رسانی ۳۸۴۸ به حفاظت کیفی منابع آب استان توسعه یافته است و اطلاع رسانی توسط شهروندان استان اصفهان در خصوص تخلفات کیفی، امکان پذیر شد.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری دفترمحیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت و گروه های گشت و بازرسی، اطلاع رسانی درباره هرگونه تخلف و آلایندگی منابع آب از طریق این سامانه امکان پذیر است.

سیدی پور تصریح کرد: با آگاهی رسانی های انجام شده در قالب بروشور، پوسترو… در سطح استان، همکاران گروه گشت و بازرسی در اسرع وقت در محل تخلف حاضر شده و اقدامات لازم در این خصوص انجام می گیرد.

وی با بیان این که پیام این سامانه «هر اصفهانی یک حافظ کیفی منابع آب» است، اضافه کرد: علاوه بر مسئولان مردم نیز به حفاظت کیفی منابع آب حساس باشند.

مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان یادآور شد: پایش کیفیت منابع آب از محوری‌ترین دغدغه های شرکت آب منطقه ای اصفهان است و حساسیت مردم و مسئولان به مساله کیفیت آب ضروری است.

وی افزود: همه هدف ما این است چه به لحاظ کمیت و چه کیفیت مردم آسوده خاطر باشند.