به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت کشور از جمله رئیس‌جمهور و وزرای مربوطه باید توجه داشته باشند که ظرفیت‌های فراوانی در اصفهان وجود دارد و باید از آن‌ها به نحوی استفاده کنیم تا مردم اصفهان بهره‌مند شوند. مجید نادرالاصلی با بیان این‌که در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت کشور از جمله رئیس‌جمهور و وزرای مربوطه باید توجه داشته باشند که ظرفیت‌های فراوانی در اصفهان وجود دارد و باید از آن‌ها به نحوی استفاده کنیم تا مردم اصفهان بهره‌مند شوند.

مجید نادرالاصلی با بیان این‌که در دو هفته اخیر در اصفهان اتفاقات بسیار مهم ملی و بین‌المللی رخ داده است، ضمن تشکر از مسئولان مدیریت شهری اظهار کرد: چند مراسم از جمله جایزه مصطفی، نمایشگاه فن‌نما و جشنواره فیلم کودک و نوجوان برگزار شد.

وی افزود: مدیریت شهری با تمام بضاعت خود برای پشتیبانی، حمایت و برنامه‌ریزی انجام کاری در شأن اصفهان به میدان آمد و انجام این امور به نحو مطلوب مورد استقبال عموم مردم و متخصصان امر قرار گرفت.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدوارم این رویدادها بتواند برای اصفهان دستاوردهای خوبی داشته باشد، ادامه داد: مدیریت کشور از جمله رئیس‌جمهور و وزرای مربوطه باید توجه داشته باشند که ظرفیت‌های فراوانی در اصفهان وجود دارد و باید از آن‌ها استفاده کنیم تا بهره آن به مردم اصفهان برسد.

وی با بیان اینکه اعتبار قابل توجهی برای این رویدادها لحاظ و تمام امکانات مربوط در این حوزه به‌کار گرفته شد، تصریح کرد: وجود سالن بین‌المللی اجلاس فرصت کم‌نظیری است که باید از آن استفاده شود.

نادرالاصلی با بیان اینکه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بسیاری از کودکان و نوجوانان را درگیر کرد و متولیان برگزاری، داوری و امور رسانه‌ای جشنواره شدند، خاطرنشان کرد: این اتفاق بی‌بدیلی است که در کشور افتاد و امیدوارم این برنامه‌ها برای استان و شهروندان دستاوردهای خوبی به‌دنبال داشته باشد.