به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان با اشاره به حضور گسترده مردم در نخستین ساعات برگزاری انتخابات گفت: مردم همیشه نشان دادند که پای آرمان ها و ارزش های انقلاب خود ایستادند. سردار حمید علینقیان پور در حاشیه بازدید از یکی از شعبه های اخذ رأی شهر اصفهان در گفت و گو با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان با اشاره به حضور گسترده مردم در نخستین ساعات برگزاری انتخابات گفت: مردم همیشه نشان دادند که پای آرمان ها و ارزش های انقلاب خود ایستادند.
سردار حمید علینقیان پور در حاشیه بازدید از یکی از شعبه های اخذ رأی شهر اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس گفت: بحمد الله از نخستین ساعات صبح امروز شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات بودیم و شهروندان و هم استانی های عزیز بدون هیچ گونه مشکلی در سایه امنیت و آرامش کامل پای صندوق های رأی رفته و رای خود را به صندوق ها انداختند.
وی با اشاره به حضور گسترده مردم در ساعات اولیه برگزاری انتخابات گفت: مردم عزیز از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون در صحنه های مختلف حضور داشتند و همیشه نشان دادند که پای آرمان ها و ارزش های انقلاب خود ایستادند و هیچ کس و هیچ چیزی نمی تواند بین آنان و انقلابشان جدایی بیندازد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: انتخابات جدای اینکه یک حق قانونی است و همه باید از این حق خود در توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور استفاده کنند یک جنبه حیاتی نیز برای کشور دارد و باعث نقش برآب شدن توطئه ها و دسیسه های دشمنان نظام شده و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هرکس خواهان استقلال، عزت، سربلندی و اقتدار کشور در عرصه است باید در انتخابات شرکت کند.
سردار علینقیان پور با بیان اینکه تا کنون هیچ گونه مشکل امنیتی در سطح استان گزارش نشده و رأی گیری از مردم در سایه امنیت و آرامش کامل در حال انجام است گفت: تمام حوزه های انتخابیه در سراسر استان زیر چتر امنیت پلیس قرار دارند و این حوزه ها به صورت لحظه به لحظه مورد رصد قرار گرفته و نیروهای پلیس هم هوشیارانه و مقتدرانه در صحنه حضور دارند و اجازه نخواهند داد هیچ فرد و یا گروهی نظم و امنیت حوزه های انتخابیه در شهرها و روستاها را بهم بزند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده و پر شور در انتخابات اظهار داشت: از شهروندان و هم استانی های عزیز می خواهم مانند همیشه با نیروهای خدوم خود در انتظامی استان همکاری و همراهی داشته و هرگونه مورد مشکوک و موضوعات امنیتی و تحرکات افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت انتخابات را دارند را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا نیروهای پلیس سریعاً به موضوع رسیدگی و با مخلان نظم و امنیت برخوردهای قانونی را انجام دهند.