به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به تجربه شلوغی حوزه های انتخابیه در ساعات پایانی انتخابات در دوره های قبل از شهروندان خواست حضور خود را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند. سرهنگ جهانگیر کریمی بیان کرد: از نخستین ساعات صبح امروز شاهد حضور گسترده و پرشور مردم […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به تجربه شلوغی حوزه های انتخابیه در ساعات پایانی انتخابات در دوره های قبل از شهروندان خواست حضور خود را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.
سرهنگ جهانگیر کریمی بیان کرد: از نخستین ساعات صبح امروز شاهد حضور گسترده و پرشور مردم ولایی و با بصیرت استان اصفهان در پای صندوق های رأی بودیم و یک نشاط عمومی را در بین همه مردم اعم از مرد و زن، پیر و جوان و رأی اولی ها را به وضوح می توان مشاهده کرد.
وی با بیان اینکه پلیس از ماه ها قبل مقدمات و تدارکات لازم برای برگزاری یک انتخابات امن و آرام را انجام داده بود افزود: کارکنان انتظامی استان اصفهان از روز گذشته و ساعات ها قبل از شروع رأی گیری در حوزه های انتخابیه و شعب اخذ رأی حضور یافته و وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند و گزارش های بدست آمده نیز حاکی از این است که رأی گیری از مردم در کمال امنیت و آرامش در حال انجام است و هیچ مشکلی در هیچ نقطه ای از استان نداشتیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تجربه شلوغی و ازدحام جمعیت در حوزه های انتخابیه در ساعات پایانی انتخابات در دورهای قبل گفت: لازم می دانم یک نکته را به مردم عزیز تذکر دهم و آن اینکه سعی کنند در وقت قانونی خود در انتخابات شرکت کنند و حضور خود را به ساعات پایانی موکول نکنند تا هم جلوی اتلاف وقت آنها گرفته شده و هم از شلوغی و ازدحام جمعیت جلوگیری شود و روند رأی گیری به صورت عادی و راحت طی شود.
این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی خوبی از سوی پلیس و دستگاه های امنیتی برای برپایی انتخاباتی پرشور اندیشیده شده و ماموران انتظامی تا پایان رأی گیری و شمارش آراء در صحنه حضور خواهند داشت.