به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مراسم معارفه محمد ربیعی سر مربی جدید تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن اصفهان با حضور علی احسانی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن و تنی چند از مسئولین شرکت ۷ تیرماه در باشگاه قایقرانی برگزار شد . علی احسانی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مراسم معارفه محمد ربیعی سر مربی جدید تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن اصفهان با حضور علی احسانی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن و تنی چند از مسئولین شرکت ۷ تیرماه در باشگاه قایقرانی برگزار شد .

علی احسانی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن با اشاره به اینکه این باشگاه ۵۵ سال اصالت و اخلاق مداری را در کارنامه خود دارد گفت : از ویژگی های اساسی باشگاه ذوب آهن اصفهان رعایت اصول حرفه ای در ورزشی و اخلاق مداری می باشد و بر همین مبنا بود که آقای ربیعی را انتخاب کردیم تا با توانمندی که از ایشان سراغ داریم تیم ذوب آهن را به جایگاه اصلی خود بازگرداند .

وی افزود : با انتخاب سرمربی جدید و کارنامه درخشان وی توقع هواداران بیشتر خواهد شد و با استفاده حداکثری از پتانسیل باشگاه و حمایت هوداران قطعا بهترین عملکرد را خواهیم داشت .

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن گفت : سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن از پایین ترین رده ها مربیگری را آغاز نموده و به واسطه عملکرد خوبش توانسته به این جایگاه برسد و قطعا با تیم ذوب آهن می تواند شگفتی ساز شود .

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه این تیم یکی از ارکان تاریخ ساز فوتبال کشور می باشد گفت : همکاری با تیم ذوب آهن افتخار بزرگی است که باید قدر آن را دانست و امیدوارم بتوانم این تیم را با صبر و کارهای پروژه محور به جایگاه قبل برسانم .

وی با اشاره به اینکه تفکر ورزشی بر باشگاه ذوب آهن استوار است و علی احسانی از مفاخر ورزشی استان می باشد افزود : با برنامه ریزی دقیق ، صبر و نگاه پروژه محور می توان به رده های بالاتر جدول صعود کرد و تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نتیجه را در پایان لیگ تقدیم هوادران خوب این تیم نماییم .

سرمربی ذوب آهن رویش باورها را شعار خود در ذوب آهن اصفهان دانست و گفت :با خودباوری ، خواستن واقعی ، هزینه معقول و صبر می توانیم به اهداف خودمان برسیم .

وی اظهار داشت ؛در بخش  آکادمی باشگاه ذوب آهن  اقدامات مهم زیادی صورت گرفته است و می توان از آن استفاده کرد .

شایان ذکر است در این جلسه پیراهن تیم ذوب آهن اصفهان به سرمربی جدید اهدا گردید .