به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، همزمان با دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشن باشکوهی با حضور پرسنل محترم شرکت نمایشگاه اصفهان به اتفاق خانواده ها و فرزندان شان و جمعی از مدیران و معاونین در محل سالن امیرکبیر محل دائمی برگزاری نمایشگاه های استان برگزار شد. در این مراسم احمدرضا طحانیان مدیرعامل […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، همزمان با دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشن باشکوهی با حضور پرسنل محترم شرکت نمایشگاه اصفهان به اتفاق خانواده ها و فرزندان شان و جمعی از مدیران و معاونین در محل سالن امیرکبیر محل دائمی برگزاری نمایشگاه های استان برگزار شد.

در این مراسم احمدرضا طحانیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه اصفهان با گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران دانست و گفت یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد همین نعمت انقلاب اسلامی است.

حسنعلی زهتاب یکی از فرهنگی های برجسته که از سال ۱۳۴۰ به همراه مرحوم پرورش و شهید عراقی با حکومت پهلوی مبارزه کرد و بارها توسط ساواک دستگیر و زندانی شده بود با مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهل و چند سال و مقایسه آن با قبل از انقلاب اسلامی گفت در وضعیت سیاسی بزرگترین دستاورد این انقلاب برای مردم ایران دخیل بودن در تعیین سرنوشت خودشان است زیرا امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی انتخابات از شورای شهر گرفته تا انتخابات مجلس خبرگان رهبری مردم در تعیین سرنوشت خود تأثیر گذارند.

در ادامه مراسم برنامه های نمایش شاد، تقدیر از فرزندان دانش آموز و دانشجوی ممتاز پرسنل زحمتکش نمایشگاه اصفهان و تجلیل از بازنشستگان شرکت اجرا شد.