به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت واحد میدان امام (ره) مطالبه مردم است گفت: حل مشکلات این میدان نیازمند نظام نامه مشترک بین شهرداری و نیروی انتظامی و میراث فرهنگی است. مصطفی نباتی نژاد اظهار کرد: با اداره کل راهداری پیرامون جاده‌های ورودی به سمت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت واحد میدان امام (ره) مطالبه مردم است گفت: حل مشکلات این میدان نیازمند نظام نامه مشترک بین شهرداری و نیروی انتظامی و میراث فرهنگی است.

مصطفی نباتی نژاد اظهار کرد: با اداره کل راهداری پیرامون جاده‌های ورودی به سمت اصفهان از تقاطع شهید سلیمانی به سمت باغ رضوان، مکاتباتی انجام شده است. بیش از ۸ سال است که این مسیر مشکل دارد و مردم این مشکلات را از چشم شهرداری و شورا می‌بینند اما حل آن در حوزه اختیارات ما نیست.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ مکاتبه از سال ۹۴ انجام شده که پاسخی دریافت نشده است، گفت: ورودی‌های شهر اعتبار و ویترین اصفهان است و مردم از ما انتظار دارند که در این زمینه مشکلات را برطرف کنیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت واحد میدان امام (ره) مطالبه مردم است گفت: وجود دستفروشان و انجام تفریحات و ورزش‌هایی که به آثار و ابنیه میدان آسیب وارد می‌کند مطرح است که حل آن نیازمند نظام نامه مشترک بین شهرداری و نیروی انتظامی و میراث فرهنگی است.