به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، در جریان بیست‌و‌چهارمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و هیات همراه به شهرستان جرقویه خودروی حامل مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان دچار سانحه شد که این حادثه صدمه جانی به همراه نداشت و مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در سلامت است. در جریان بیست‌و‌چهارمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، در جریان بیست‌و‌چهارمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و هیات همراه به شهرستان جرقویه خودروی حامل مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان دچار سانحه شد که این حادثه صدمه جانی به همراه نداشت و مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در سلامت است.

در جریان بیست‌و‌چهارمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و هیات همراه به شهرستان جرقویه خودروی حامل مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان دچار سانحه شد که این حادثه صدمه جانی به همراه نداشت و مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در سلامت است.

حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: ساعات آغازین صبح امروز سی‌ام شهریورماه ۱۴۰۲ و در جریان بیست‌و‌چهارمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و هیات همراه به شهرستان جرقویه، خودروهای حامل علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان در جاده حسن آباد به نیک آباد دچار سانحه شدند.

وی با بیان اینکه پس از این حادثه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان فوراً به مرکز درمانی منتقل شدند، اعلام کرد: در حال حاضر وی ترخیص شدند و در صحت و سلامت هستند.

گفتنی است: برنامه‌های بیست و چهارمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان به شهرستان جرقویه درحال انجام است.