به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اعزام ۳ دستگاه اطفائیه نیمه‌سنگین و ۱۸ نیروی آتش‌نشان به مراسم اربعین حسینی خبر داد. ابراهیم مطلبی اظهار داشت: همزمان با برپایی مراسم اربعین حسینی در کشور عراق و حضور خیل عظیم زائران در این مراسم، سه دستگاه اطفائیه نیمه‌سنگین […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اعزام ۳ دستگاه اطفائیه نیمه‌سنگین و ۱۸ نیروی آتش‌نشان به مراسم اربعین حسینی خبر داد.

ابراهیم مطلبی اظهار داشت: همزمان با برپایی مراسم اربعین حسینی در کشور عراق و حضور خیل عظیم زائران در این مراسم، سه دستگاه اطفائیه نیمه‌سنگین با تجهیزات کامل همراه با ۱۸ نفر از نیروهای آتش‌نشان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی جهت پوشش ایمنی زائران اربعین به کربلای معلی اعزام شده است.

وی افزود: این کاروان به فرماندهی سرآتشیار محسن بگدلی، رئیس ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی روز ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور معاون خدمات شهری، اعضای شورای شهر و معاونان و مدیران ارشد و همراهی کارکنان ستادی و عملیاتی در ایستگاه شماره ۵ سازمان آتش‌نشانی واقع در میدان بزرگمهر اعزام شد.