به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر ورزش و روسای فدراسیون های ورزشی، ورزشکاران ایرانی مدال آور بازی های آسیایی و پاراآسیایی قرار است به زودی با مقام معظم رهبری دیدار کنند.   وزیر ورزش و برخی روسای فدراسیون های ورزشی جلسه ای را برای بررسی دیدار آتی رهبر انقلاب با ورزشکاران مدال آور بازی‌های آسیایی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر ورزش و روسای فدراسیون های ورزشی، ورزشکاران ایرانی مدال آور بازی های آسیایی و پاراآسیایی قرار است به زودی با مقام معظم رهبری دیدار کنند.

 

وزیر ورزش و برخی روسای فدراسیون های ورزشی جلسه ای را برای بررسی دیدار آتی رهبر انقلاب با ورزشکاران مدال آور بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی برگزار کردند.

 

مقام معظم رهبری همواره به ورزشکاران و قهرمانان ورزش توجه داشته و در مناسبت های مختلف با آنان دیدار داشته اند. زمان دقیق این دیدار هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می رود به زودی برگزار شود.

 

در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ به میزبانی هانگژو، کاروان ایران با کسب ۵۴ مدال شامل ۱۳ طلا، ۲۱ نقره و ۲۰ برنز در بازی‌های آسیایی در جایگاه هفتم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

 

آنها در بازی های پاراآسیایی با کسب ۱۳۱ مدال شامل ۴۴ طلا، ۴۶ نقره و ۴۱ برنز در جایگاه دوم جدول توزیع مدال ها قرار گرفتند.