به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۶۰۰ هزار دانش‌آموز اتباع در مدارس ایرانی تحصیل می‌کنند، گفت: ‌امروز، روز تولد دوباره امید و آینده در کشور ما است.   صحرایی در مراسم ‌آغاز سال تحصیلی جدید در جمع دانش‌آموزان و مدیران مدرسه شهید امیرکمندی شهرستان بهارستان با بیان اینکه امروز […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۶۰۰ هزار دانش‌آموز اتباع در مدارس ایرانی تحصیل می‌کنند، گفت: ‌امروز، روز تولد دوباره امید و آینده در کشور ما است.

 

صحرایی در مراسم ‌آغاز سال تحصیلی جدید در جمع دانش‌آموزان و مدیران مدرسه شهید امیرکمندی شهرستان بهارستان با بیان اینکه امروز روز تولد دوباره امید و آینده در کشور ما است، اظهار داشت: بیش از ۱۶.۵ دانش‌آموز (میلیون) حدود یک میلیون معلم، مدیر، معاون مدرسه و کارکنان آموزش و پرورش در بیش از صد هزار مدرسه دولتی و حدود ۲۰ هزار مدرسه غیردولتی و بیش از ۳ هزار کانون فرهنگی، تربیتی، آموزشی و پرورشی میزبان ۸ میلیون و ۱۵۰ هزار دختر و حدود ۸.۵ میلیون پسر خواهد بود.

 

وی افزود: قریب به ۶۰۰ هزار دانش‌آموز اتباع به‌عنوان مهمانان مدارس ایرانی یکی از نکات افتخارآمیز نظام جمهوری اسلامی ایران است.