به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر مخابرات منطقه اصفهان بیان کرد: مخابرات ایران تقویت جریان ارتباطی و فناوری اطلاعات را درعصر دیجیتال بر عهده دارد. اسماعیل قربانی با حضور در اتاق خبر نمایشگاه تلکام اظهار داشت: دنیا به سمت ارائه سرعت های چند مگابیتی برای مشتریان تجاری و خانگی در حرکت است و در کشورما نیز […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر مخابرات منطقه اصفهان بیان کرد: مخابرات ایران تقویت جریان ارتباطی و فناوری اطلاعات را درعصر دیجیتال بر عهده دارد.

اسماعیل قربانی با حضور در اتاق خبر نمایشگاه تلکام اظهار داشت: دنیا به سمت ارائه سرعت های چند مگابیتی برای مشتریان تجاری و خانگی در حرکت است و در کشورما نیز با پشتیبانی شرکت مخابرات ایران و گسترش فیبر نوری در حوزه باند پهن می توانیم جریان ارتباطی و فناوری اطلاعات را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه استان اصفهان از استان های پیشرو در حوزه فیبر نوری به حساب می آید گفت: در حوزه طرح نجما استان اصفهان به صورت رسمی وارد طرح شده و پیشرفت خوبی داشته است.

قربانی تشریح کرد: در حال حاضر خواسته ای که مردم، کسب و کارها و استارت آپ های دانش بنیان مطالبه می کنند و ضرورت جامعه محسوب می شود دسترسی به اینترنت دائمی و با سرعت بالا است.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان بیان داشت: مخابرات یا ارتباطات و فناوری اطلاعات به مفهوم کلی تر زیر بنای وجود عصر دیجیتال در کشور است.