به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بیانیه‌ای حمله تروریستی شب گذشته در حرم شاهچراغ که به شهادت و مجروج شدن جمعی از هموطنانمان انجامید را محکوم کرد. محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بیانیه‌ای حمله تروریستی شب گذشته در حرم شاهچراغ که به شهادت و مجروج شدن جمعی از هموطنانمان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بیانیه‌ای حمله تروریستی شب گذشته در حرم شاهچراغ که به شهادت و مجروج شدن جمعی از هموطنانمان انجامید را محکوم کرد.

محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بیانیه‌ای حمله تروریستی شب گذشته در حرم شاهچراغ که به شهادت و مجروج شدن جمعی از هموطنانمان انجامید را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی

ضایعه اندوه بار و تأسف برانگیز شهادت یکی از خادمان و مجروح شدن جمعی از هموطنان و زائران عزیز، بی دفاع و بی گناه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) موجب تأثر و تألم خاطر هر انسان آزاده و شریفی است.

این جنایت هولناک که ساخته و پرداخته استکبارجهانی و حامیان و نوکران کوردل و جنایتکار آنان به ویژه داعش است، باردیگر ماهیت ضد انسانی آنان را درقتل عام مردان، زنان و کودکان بی گناه آشکار ساخت و موجب داغدار شدن ایران عزیز شد.

هلدینگ پتروپالایش اصفهان با ابراز تأسف از این حادثه ناگوار و اعلام انزجار و محکومیت شدید عاملان این جنایت، شهادت یکی از هموطنان عزیزمان را محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده عزیز این شهید تسلیت می گوید.

تروریسم در همه اشکال و مظاهر آن غیرقابل قبول است، قطعا انتقام عاجل از آمران و عاملان این حادثه تروریستی خواسته به حق مردم شریف ایران و خانواده داغدیده ای است که عزیز خود را از دست داده و خون پاک ایشان به ناحق بر زمین ریخته شده است.