به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل ۱۲ میلیارد ریال رینگ و لاستیک قاچاق در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ مصطفی صادق زاده بیان داشت: ماموران گشت انتظامی یگان امداد این فرماندهی در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود و حین کنترل تردد […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل ۱۲ میلیارد ریال رینگ و لاستیک قاچاق در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مصطفی صادق زاده بیان داشت: ماموران گشت انتظامی یگان امداد این فرماندهی در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود و حین کنترل تردد خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو کامیونت مشکوک شده  و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو متوقف شده تعداد ۵۰ حلقه لاستیک کامیون و ۸۰ حلقه رینگ را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با بیان اینکه ارزش کالای های قاچاق مکشوفه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو در پارکینگ توقیف، کالای قاچاق کشف شده با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی تحویل اداره گمرک استان و فرد متخلف نیز برای انجام اقدامات قانونی به مرجع فضائی معرفی شد.