به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم ساماندهی ورودی‌های شهر تأکید کرد و گفت: اولویت مطرح شده محور فرودگاه اصفهان و محور جنوب از سمت بهارستان است که می‌بایست در خصوص آن‌ها تصمیم گیری صورت گیرد. محمد نورصالحی با تأکید بر لزوم ساماندهی ورودی‌های شهر اظهار کرد: اصفهان بالغ بر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم ساماندهی ورودی‌های شهر تأکید کرد و گفت: اولویت مطرح شده محور فرودگاه اصفهان و محور جنوب از سمت بهارستان است که می‌بایست در خصوص آن‌ها تصمیم گیری صورت گیرد.

محمد نورصالحی با تأکید بر لزوم ساماندهی ورودی‌های شهر اظهار کرد: اصفهان بالغ بر ۱۲ ورودی از جهات مختلف دارد اما به دلیل اینکه مدیریت واحد و توانمندی بر آن حاکم نبوده، این ورودی‌ها در شأن و جایگاه شهر اصفهان شکل نگرفته و کاملاً خود رو و مطابق با شرایط مالکیت اراضی یا مدیریت حاکم بر محدوده به صورت قانونی یا غیرقانونی شکل گرفته است.

وی افزود: مدیریت شهری اصفهان از گذشته به دنبال ایجاد مدیریت واحد بر ورودی‌ها بوده تا در ازای طرح و برنامه مشخص بتواند خدمات کلان را در این ورودی‌ها ارائه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این اقدام در گرو تصمیم مدیریت کلان استان است تا در سطح شورای برنامه ریزی استان مورد بررسی قرار گیرد، گفت: اولویت مطرح شده محور فرودگاه اصفهان و محور جنوب از سمت بهارستان است که می‌بایست در خصوص آن‌ها تصمیم گیری صورت گیرد.

وی اظهار کرد: امیدواریم در خصوص این دو ورودی که از اهمیت بالایی برخوردار است تصمیم مسئولان استان منجر به مدیریت واحد با رعایت همه قوانین و ضوابط شود تا تحت یک مدیریت واحد و توانمند آنچه در شأن اصفهان است محقق شود.