به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،استاندار اصفهان گفت: در قالب تحقق شعار سال، قرارگاهی را تشکیل خواهیم داد و ظرفیت‌سازی در امر پشتیبانی از تولید را با جدیت دنبال می‌کنیم. ، سیدرضا مرتضوی در بازدید از ایستگاه سلامت نوروزی شهرستان شهرضا ضمن تبریک سال جدید با اشاره به شعار سال، اظهار کرد: مقام معظم رهبری حسب […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،استاندار اصفهان گفت: در قالب تحقق شعار سال، قرارگاهی را تشکیل خواهیم داد و ظرفیت‌سازی در امر پشتیبانی از تولید را با جدیت دنبال می‌کنیم.

، سیدرضا مرتضوی در بازدید از ایستگاه سلامت نوروزی شهرستان شهرضا ضمن تبریک سال جدید با اشاره به شعار سال، اظهار کرد: مقام معظم رهبری حسب رویه‌های سالهای گذشته سال ۱۴۰۳ را نیز در قالب شعاری که حوزه اقتصاد کشور را در بر می‌گیرد نامگذاری کردند.

وی ادامه داد: باتوجه به اهمیت و جایگاه حوزه اقتصاد برای جامعه می‌طلبد بعنوان یک راهبرد ویژه بر این شعار تمرکز و جهت تحقق آن تلاش کنیم.

مرتضوی با اشاره به ستاد تحقق شعار سال در سال‌های گذشته، عنوان کرد: امسال نیز با همه ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» است تلاش خواهیم کرد.

استاندار اصفهان افزود: در قالب تحقق شعار سال، قرارگاهی را تشکیل خواهیم داد و ظرفیت‌سازی در امر پشتیبانی از تولید را با جدیت دنبال می‌کنیم.وی گفت: از گذشته نیز توجه استان به این سمت بوده است لیکن با توجه به راهبرد مقام معظم رهبری با جدیت و توان بیشتری این موضوع را دنبال کنیم.

مرتضوی بسیاری از گره‌های اقتصادی کشور را مرتبط با حوزه تولید دانست و عنوان کرد: باید متفاوت از گذشته، پای مردم را به بخش تولید باز کنیم.استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: به کارگیری از بسترهای قانونی نیز در این خصوص راهگشا خواهد بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ایستگاه‌های سلامت نوروزی در استان، بیان کرد: عوامل اجرایی این ایستگاه سلامت نوروزی زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند تا خدمات خوبی را به مسافرین نوروزی ارائه دهند، از زحمات تمامی افراد و مجموعه‌ها قدردانی می‌کنیم.

مرتضوی با بیان اینکه استقبال از مسافران و میزبانی از آن‌ها کار بسیار ارزشمندی است، افزود: ایجاد ایستگاه‌های سلامت نوروزی ضمن اینکه سبب آشنایی مردم با ظرفیت‌های هر منطقه و تاریخ آن می‌شود، شرایط را برای استراحت مسافران و آمادگی برای ادامه مسیر را فراهم می‌کند.

استاندار اصفهان ادامه داد: خدمات و برنامه‌هایی که در این ایستگاه‌ها ارائه می‌شود علاوه بر ایجاد شادی و نشاط، فرصتی برای ارتباط‌گیری مردم کشورمان ایران با همدیگر است و انسجام ملی و وحدت اجتماعی را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد مردم با سفر از استانی به استان دیگر، ظرفیت‌ها و فرهنگ مناطق را به دیار خود به یادگار برده و ظرفیت‌ها به خوبی در تمامی نقاط کشور معرفی می‌شود.

مرتضوی تصریح کرد: انتظار داریم تمامی مجموعه‌های فرهنگی، عشایر غیور و دستگاه‌های اجرایی برای معرفی ظرفیت‌ها و فرهنگ حوزه جغرافیایی خود تلاش کنند.

استاندار اصفهان گفت: ستاد تسهیل سفر با هدف ایجاد زیرساخت‌های لازم و برنامه‌ریزی برای ارائه بهتر خدمات به مسافرین تشکیل می‌شود، با همت و همدلی تمامی مجموعه‌ها و گروه‌های مردمی و دولتی، رشد قابل توجهی در ارائه خدمات به مسافران داشته‌ایم.

مقام عالی دولت در استان خاطر نشان کرد: تلاش‌ و برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های متنوع در ایستگاه‌های نوروزی، موجب بهره‌مندی بیشتر مسافران و همچنین رغبت بیشتر برای توقف در سایر ایستگاه‌ها می‌شود؛ لذا همه باید دست به دست هم بدهند تا برنامه‌های ارزشمندی اجرا شود.