به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشوربا ارسال لوح تقدیر به دکتر محسن قدیری مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان قدردانی کرد. به نقل از واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان عباسعلی نوبخت؛ رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشوربا ارسال لوح تقدیر به دکتر محسن قدیری مدیر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشوربا ارسال لوح تقدیر به دکتر محسن قدیری مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان قدردانی کرد.

به نقل از واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان عباسعلی نوبخت؛ رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشوربا ارسال لوح تقدیر به دکتر محسن قدیری مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان از تلاش های مدیران این صنعت برای گام نهادن در مسیر توسعه پایدارمنابع طبیعی و حفاظت مسئولانه و همه جانبه از انفال الهی تجلیل و قدردانی کرد.

در بخشی از پیام  عباسعلی نوبخت؛ معاون وزیر ورئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشورخطاب به مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان آمده است…

بی ترید شکوفایی ارتقاء و پیشرفت کشور عزیز اسلامی مان مرهون دلسوزی کسانی است که با تکیه بر ایمان به خداوند متعال و روحیه جهادی ،خدمت صادقانه پیشه خود کرده اند.

تلاش های ارزنده شما بی گمان ، گام نهادن در مسیر توسعه پایدارمنابع طبیعی و نوید بخش حفاظت مسئولانه و همه جانبه، از انفال الهی است،بدینوسیله و به مصداق آیه شریفه ی « وَ مَنْ یَشْکُرْ فَإِنَّما یَشْکُرُ لِنَفْسِهِ» و به پاس همکاری و تعاملی که در سال جاری (سال تولید و مشارکت مردمی) جهت نیل به اهداف طرح “کاشت یک میلیارد درخت” معمول داشته اید،ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی این لوح سپاس تقدیم حضور ارجمندتان می گردد.

توفیق روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از انفال و منابع طبیعی کشور از خداوند منان خواستارم .

 

عباسعلی نوبخت

معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور