به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،استاندار اصفهان از حضور حماسی و باشکوه مردم اصفهان در آیین تشییع سردار شهید محمدرضا زاهدی قدردانی کرد. ، مرتضوی استاندار اصفهان از حضور حماسی و باشکوه مردم اصفهان در آیین تشیع و بدرقه سردار سرافراز اسلام سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی قدردانی کرد. متن پیام بدین شرح می باشد: بسم […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،استاندار اصفهان از حضور حماسی و باشکوه مردم اصفهان در آیین تشییع سردار شهید محمدرضا زاهدی قدردانی کرد.

، مرتضوی استاندار اصفهان از حضور حماسی و باشکوه مردم اصفهان در آیین تشیع و بدرقه سردار سرافراز اسلام سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هجدهم فروردین ماه ۱۴۰۳، برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر شور، شعور و حماسه مردم استان اصفهان ثبت گردید.

آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر سردار سرافراز اسلام و فرزند برومند دیار حماسه و ایثار، شهید والامقام سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی بار دیگر تداعی کننده ۲۵ آبان ماه سال ۱۳۶۱ بود تا مردم استان اصفهان صلابت، رشادت، آزادگی، قهرمان پروری و در رأس همه آنها تعهد و التزام عملی خود به اسلام، انقلاب‌ اسلامی و ولایت را به منصه ظهور برسانند.

استکبار ستیزی و اعلام آمادگی برای رزم و مقابله با مستکبران عالم و در رأس آنها صهیونیست خونخوار و جنایتکار، دیگر پیام حماسه بزرگ ۱۸ فروردین ماه مردم بزرگ دیار حماسه و ایثار بود که بار دیگر بر تداوم راه فرزندان این سرزمین و شهدای نام آور مبنی بر مقاومت و جهاد در مسیر آزادی قدس شریف و اضمحلال رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و انتقام از خون شهدای مقاومت به ویژه سرلشکر شهید زاهدی و همرزمان ایشان تأکید نمود.