به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در بازرسی ماموران این پلیس از ۳ باربری خبر داد. سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در ادامه برنامه های مقابله ای خود با ورود کالاهای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در بازرسی ماموران این پلیس از ۳ باربری خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در ادامه برنامه های مقابله ای خود با ورود کالاهای خارجی قاچاق به بازارهای داخلی طی بازرسی از ۳ باربری در شهر اصفهان انواع کالای خارجی قاچاق را کشف کردند.

وی افزود: در این عملیات ۳هزار و ۱۸۰ قطعه بلبرینگ، ۱۱ هزار و ۲۵۰ پاکت سیگار و ۴ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن موتور خودرو که همگی فاقد هرگونه اسناد و مدارک معتبرگمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند توسط ماموران کشف شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش محموله های مکشوفه را براساس ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص ۳ نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.