به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان اصفهان از فعالیت هزار تیم گشتی و استقرار ۱۱۰ ایستگاه نوروزی پلیس در سطح استان خبر داد. سردار محمدرضا میرحیدری در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه در ایام نوروز پلیس با تمام توان برای برقراری نظم و امنیت تلاش خواهد کرد، اظهار داشت: در ایام نوروز […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان اصفهان از فعالیت هزار تیم گشتی و استقرار ۱۱۰ ایستگاه نوروزی پلیس در سطح استان خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه در ایام نوروز پلیس با تمام توان برای برقراری نظم و امنیت تلاش خواهد کرد، اظهار داشت: در ایام نوروز نزدیک به یک هزار تیم گشتی در سطح استان فعال هستند و قالب تیم‌های پلیس پیشگیری،پلیس اگاهی فعالیت دارند‌.

وی افزود: علاوه بر این نزدیک به ۱۱۰ ایستگاه نوروزی پیش‌بینی شده که بیشتر در مبادی ورودی، مراکز اقامتی و تفرجگاه‌های سطح استان فعال هستند و همکاران ما در جهت برقراری نظم و امنیت آن امکان و ارتقاء سطح امنیت روانی مردم مستقر خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در کلیه مبادی ورودی استان، ایست و بازرسی‌های پلیس فعال هستند و به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.