به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنش به ادعای آژانس در خصوص سرعت بخشی ایران به غنی سازی اورانیوم، گفت: ما کار جدیدی نداشتیم و همان فعالیت جاری ما هست که طبق چهارچوب و ضوابط در حال انجام شدن است.   ، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی روز چهارشنبه در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنش به ادعای آژانس در خصوص سرعت بخشی ایران به غنی سازی اورانیوم، گفت: ما کار جدیدی نداشتیم و همان فعالیت جاری ما هست که طبق چهارچوب و ضوابط در حال انجام شدن است.

 

، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیئت دولت در واکنش به ادعای آژانس در خصوص سرعت بخشی ایران به غنی سازی اورانیوم اظهارداشت: حرفی که طرف مقابل مطرح کرده صحبت تازه‌ای نیست و بیشتر یک جنجال رسانه‌ای است، با توجه به شرایط سیاسی و وضعیتی که در غزه برای طرف مقابل پیش آمده آنها تلاش می‌کنند تا فضای دیگری را ایجاد کنند و افکار عمومی را از سمت غزه به سمت ایران متوجه کنند.

 

وی گفت: در واقع مشخص است که آنها با چه اهدافی دارند این قبیل کارها را انجام می‌دهند، مردم عزیز مستحضر باشند که ما کار جدیدی نداشتیم و همان فعالیت جاری ما هست که طبق چهارچوب و ضوابط در حال انجام شدن است.