به گزارش پایگاه خبری پیدگرنیوز،مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه فصل جدید اجرای طرح‌های مشارکتی در این منطقه آغاز شده است، گفت: طرح‌ها و پروژه‌های مشارکتی بین شهرداری منطقه ۷ و بخش خصوصی در حال پیگیری و جمع‌بندی برای اجرا است. مهدی سلطان‌آقایی با اشاره به ظرفیت بالای منطقه ۷ شهرداری اصفهان در […]

به گزارش پایگاه خبری پیدگرنیوز،مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه فصل جدید اجرای طرح‌های مشارکتی در این منطقه آغاز شده است، گفت: طرح‌ها و پروژه‌های مشارکتی بین شهرداری منطقه ۷ و بخش خصوصی در حال پیگیری و جمع‌بندی برای اجرا است.

مهدی سلطان‌آقایی با اشاره به ظرفیت بالای منطقه ۷ شهرداری اصفهان در اجرای پروژه‌های مشارکتی گفت: وجود مجموعه‌های بزرگ تجاری در سطح منطقه، ساخت برج‌های مسکونی در نقاط مختلف منطقه و جمعیت روزافزون شهروندان ساکن در محدوده منطقه ۷ از ویژگی‌ها و استعدادهای محلی منطقه هفت است.

وی با اشاره به تعدد پروژه‌های مشارکتی گفت: مجتمع مسکونی مسکونی تجاری ۱۲۶ واحدی نخل به عنوان یکی از پروژه‌های مشارکتی که در سال‌های قبل روند اجرایی آن با کندی پیش می‌رفت با تلاش و پیگیری خادمین شهروندان در منطقه هفت در سال گذشته، هم اکنون در مرحله واگذاری و پایان کار است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان ادامه داد: مجتمع مسکونی ۵۴ واحدی امید نیز که در ماه‌های گذشته عملیات اجرایی آن آغاز گردید از پروژه‌های مهم و مؤثر محلی در خیابان گلستان خواهد بود.

سلطان‌آقایی ادامه داد: احداث مجموعه ورزشی روباز باغ فدک بنا به نیاز محلی شهروندان با مشارکت بخش خصوصی انجام شده و در اختیار مردم فهیم محله فدک قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های مشارکتی در دست اقدام این منطقه می‌توان به مجموعه پارکینگ تجاری و ادای قدس، توسعه بستر خدمات در مجموعه فرهنگی باغ فدک، مجموعه ورزشی چندمنظوره ارغوان، مجموعه ورزشی روباز شاهنامه، پروژه بام پارکینگ چمران، احداث پمپ بنزین کنار گذر شهری و ساماندهی احداث مجموعه‌های باربری واقع در خیابان کاوه اشاره کرد که در آینده نزدیک فراخوان این پروژه‌ها اعلام می‌شود.