به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری فروشنده مواد محترقه غیرمجاز در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی سودجو در زمینه تهیه و فروش مواد محترقه غیرمجاز در سطح شهرستان کاشان، بررسی موضوع در دستور کار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری فروشنده مواد محترقه غیرمجاز در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی سودجو در زمینه تهیه و فروش مواد محترقه غیرمجاز در سطح شهرستان کاشان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را حین فروش مواد محترقه دستگیر و در بازرسی از خودروی وی تعداد ۱۲ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به این که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیر قانونی در زمینه تهیه، نگهداری و توزیع مواد محترقه غیرمجاز، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.