به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به نگهداری و فروش سلاح سرد در منزل خود می کرد در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر نگهداری و فروش سلاح سرد توسط فردی در یکی از […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به نگهداری و فروش سلاح سرد در منزل خود می کرد در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر نگهداری و فروش سلاح سرد توسط فردی در یکی از محلات شهر اصفهان بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پس از بررسی های میدانی و حصول اطمینان از صحت خبر ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری وی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۲۵ قبضه انواع سلاح سرد غیرمجاز در بازرسی از مخفیگاه متهم تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر برخود قاطع و قانونمند پلیس با هرگونه اقدامی که باعث خدشه دارکردن امنیت و آسایش شهروندان شود از مردم خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.