به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان در پیامی ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به تمامی پاسداران و غیورمردان ایران اسلامی تبریک گفت. متن پیام فرمانده انتظامی استان بدین شرح است. بسمه تعالی بدون شک فرهنگ ناب عاشورا و فداکاری امام حسین(ع) و یارانش برای صیانت و پاسداری از ارزش ها […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان در پیامی ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به تمامی پاسداران و غیورمردان ایران اسلامی تبریک گفت.

متن پیام فرمانده انتظامی استان بدین شرح است.

بسمه تعالی

بدون شک فرهنگ ناب عاشورا و فداکاری امام حسین(ع) و یارانش برای صیانت و پاسداری از ارزش ها و مقدسات دینی، انگیزه  و الگویی بود برای نیروهای خستگی ناپذیر و مکتبی سپاه پاسداران انفلاب اسلامی در خط نبرد با استکبار جهانی طی ۸ سال جنگ تحمیلی تا به امروز که غیرتمندانه و با الطاف خاص الهی و تحت رهبری و زعامت امام خمینی(ره) با عزت و سربلندی تمام فتنه ها و توطئه های شوم دشمنان قسم خورده ایران عزیز را نقش برآب کردند.

قطعا می توان بزرگی و قداست نام پاسدار را در کلام حضرت امام خمینی(ره) یافت که می فرمایند: اگر فداکاری پاسداران عظیم الشأن اسلام و شهادت جوانمردانه پاسداران و اصحاب فداکار پیامبر(ص) نبود، اسلام در خفقان رژیم ظالمانه بنی امیه  وارونه می شد و زحمات نبی اکرم(ص) و اصحاب فداکارش به هدر می رفت.

بنده این روز را که به پاس مجاهدات دلاورمردانه پاسداران عزیزمان به روز«پاسدار» نامگذاری شده را به مردم ولایتمدار و پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی و خانواده های این عزیران تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال آرزوی سرافرازی و سربلندی برای ایشان تحت زعامت و رهبری مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای عزیز را مسئلت دارم.