به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه فاز نخست پروژه تعریض پل شریعتی به بزرگراه معلم اجرایی شد، گفت: برای رفاه حال شهروندان در فاز نخست حدود ۹۰۰ متر آسفالت انجام شده است و در مرحله بهره‌برداری قرار دارد. مهدی سلطان‌آقایی  اظهار کرد: فاز نخست پروژه تعریض پل شریعتی به […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه فاز نخست پروژه تعریض پل شریعتی به بزرگراه معلم اجرایی شد، گفت: برای رفاه حال شهروندان در فاز نخست حدود ۹۰۰ متر آسفالت انجام شده است و در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

مهدی سلطان‌آقایی  اظهار کرد: فاز نخست پروژه تعریض پل شریعتی به بزرگراه معلم از خروجی اصفهان به سمت تهران با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است.

وی با اشاره به اهمیت محور پل شریعتی به آزادراه معلم به‌عنوان یکی از خروجی‌های اصلی کلان‌شهر اصفهان گفت: تعریض و ساماندهی خروجی پل شریعتی که موجب گره‌گشایی خروجی شهر اصفهان به سمت شاهین‌شهر و تهران می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: برای رفاه حال شهروندان در فاز نخست حدود ۹۰۰ متر آسفالت انجام شده است و به مرحله بهره‌برداری رسیده

سلطان‌آقایی گفت: با این آسفالت انجام شده، عرض ترافیکی مسیر به طور میانگین حدود هشت متر اضافه شد و این پروژه در کمتر از سه ماه در فاز نخست به بهره‌برداری رسید و در اختیار شهروندان و مسافران قرار گرفته است.