به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس مجلس، در نطق پیش از دستور خود به کمیسیون صنایع ماموریت داد تا علل حادثۀ معدن طرزه فورا بررسی و گزارش شود. محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در نطق پیش از دستور امروز درگذشت جانکاه شش کارگر زحمتکش و عزیز در انفجار معدن زغال‌سنگ البرز شرقی در طرزۀ دامغان را […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس مجلس، در نطق پیش از دستور خود به کمیسیون صنایع ماموریت داد تا علل حادثۀ معدن طرزه فورا بررسی و گزارش شود.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در نطق پیش از دستور امروز درگذشت جانکاه شش کارگر زحمتکش و عزیز در انفجار معدن زغال‌سنگ البرز شرقی در طرزۀ دامغان را به خانواده‌های محترم آن عزیزان، جامعۀ کارگری کشور، و آحاد ملت شریف ایران تسلیت گفت.

 

وی افزود: اینجانب به کمیسیون صنایع و معادن مجلس مأموریت می‌دهم تا علل وقوع این حادثه را به‌سرعت و با توجه ویژه به قصور و تقصیرات احتمالی، به‌خصوص در تأمین تجهیزات لازم برای جلوگیری از حوادث این‌چنینی و با عنایت به اظهارات سایر کارگران و شاهدان عینی، بررسی کند  و گزارش آن را با فوریت در صحن ارائه کند.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضایعۀ تأسف‌بار  معدن طرزه دامغان باید تبدیل به فرصتی شود تا به امنیت کارگران زحمتکش و مظلوم معادن به‌صورت عملی توجه شود.