به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آن‌ها که رأی نمی‌دهند به دشمن و کسانی که خواهان این انقلاب نیستند رای می‌دهند بنابراین همه ما باید پای صندوق‌ها حاضر شویم و به تداوم این انقلاب رأی دهیم. ، محمدرضا فلاح اظهار کرد: از شهرداری اصفهان به ویژه معاونت فرهنگی تشکر ویژه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آن‌ها که رأی نمی‌دهند به دشمن و کسانی که خواهان این انقلاب نیستند رای می‌دهند بنابراین همه ما باید پای صندوق‌ها حاضر شویم و به تداوم این انقلاب رأی دهیم.

، محمدرضا فلاح اظهار کرد: از شهرداری اصفهان به ویژه معاونت فرهنگی تشکر ویژه دارم زیرا برنامه‌های دهه فجر به نحو احسن برگزار شد. برنامه‌ای در ورزشگاه پیروزی با عنوان عاشقانه‌ای برای وطن در چند شب پیاپی با حضور نوجوانان و جوانان برگزار شد و شور و نشاط انقلابی در شهر ایجاد کرد.

وی افزود: هم اکنون برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر بدون حاشیه در حال برگزاری است که جای تقدیر و تشکر دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از دستگاه‌های دولتی گفت: در چنین ایامی این دستگاه‌ها نیز باید به کمک شهرداری بیایند اما در چنین مناسبت‌هایی می‌بینیم که این ادارات بالای گود نشسته و برنامه‌های شهرداری را تماشا می‌کنند که ارزنده نیست، از استاندار استدعا دارم که همه ادارات دولتی و غیردولتی را در چنین برنامه‌هایی شریک کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تشکر از دستگاه‌ها و عواملی که زمینه حضور مردم را در راهپیمایی کم نظیر ۲۲ بهمن ایجاد کردند، گفت: دستگاه‌های بسیاری در برگزاری همراه با امنیت این مراسم تلاش کردند که جای تشکر دارد، اما آنچه خاطر مردم را در این روز تلخ کرد کج سلیقگی در کوددهی به چمن‌های میدان امام (ره) بود.

وی افزود: به نمایندگی از عوامل مقصر این کار، از همه مردم پوزش و عذرخواهی می‌طلبم و امیدوارم در برنامه‌های آینده چنین مشکلی ایجاد نشود.

فلاح گفت: از آحاد مردم که همواره پشتوانه انقلاب بودند درخواست دارم که حضور گسترده‌ای را در پای صندوق‌های رای داشته باشند، آن‌ها که رای نمی‌دهند به دشمن و آنهایی که خواهان این انقلاب نیستند رای می‌دهند بنابراین همه ما باید پای صندوق‌ها حاضر شویم و به تداوم این انقلاب رای دهیم.