به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان داشته‌هایی غنی دارد اما در شناساندن آن کوتاهی می‌کنیم، در این هفته لازم است که داشته‌ها و ظرفیت‌های مردم اصفهان به مردم ایران و جهان شناسانده شود. ، محمدرضا فلاح با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: هفته اصفهان پاس داشت مردم اصفهان است […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان داشته‌هایی غنی دارد اما در شناساندن آن کوتاهی می‌کنیم، در این هفته لازم است که داشته‌ها و ظرفیت‌های مردم اصفهان به مردم ایران و جهان شناسانده شود.

، محمدرضا فلاح با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: هفته اصفهان پاس داشت مردم اصفهان است که با رفتارهای خوب خود به زیبایی های این شهر می‌افزایند.

وی با اشاره به جایگاه میراث فرهنگی اصفهان در ایران و جهان گفت: هفته اصفهان باید هفته جشن و سرور مردم این شهر و شناساندن زیبایی‌های مادی و معنوی، هفته تجلیل از بزرگان، علما، هنرمندان، ورزشکاران، قهرمانان، خانواده معظم شهدا و… باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در هفته اصفهان باید برنامه‌های ملی و بین المللی برگزار شود اما متأسفانه در برنامه‌های ملی دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی با اصفهان همکاری نمی‌کنند. استانداری و دستگاه‌های دولتی باید در کنار شهرداری اصفهان باشند و برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن این برنامه‌ها کمک کنند.

فلاح خاطرنشان کرد: اصفهان داشته‌هایی غنی دارد اما در شناساندن آن کوتاهی می‌کنیم، در این هفته لازم است که داشته‌ها و ظرفیت‌های مردم اصفهان به مردم ایران و جهان شناسانده شود.