به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از طرح ویژه این معاونت برای ارائه خدمات مشاوره رایگان به جامعه کارگری استان خبر داد. سرهنگ مسعود طُریفی بیان کرد: یکی از جوامع هدف پلیس برای آموزش همگانی،مشاوره و مصون سازی آنان دربرابر آسیب های اجتماعی قشر زحمت کش کارگران و خانواده […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از طرح ویژه این معاونت برای ارائه خدمات مشاوره رایگان به جامعه کارگری استان خبر داد.

سرهنگ مسعود طُریفی بیان کرد: یکی از جوامع هدف پلیس برای آموزش همگانی،مشاوره و مصون سازی آنان دربرابر آسیب های اجتماعی قشر زحمت کش کارگران و خانواده های آنان است که در این خصوص رئیس اداره آموزش همگانی  و ۲ تن از کارشناسان ارشد مرکز مشاوره آرامش معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان جلسه تعاملی خوبی را با معاون اجتماعی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان برگزار کردند.

وی افزود: در این جلسه اجرای طرح ویژه پلیس برای ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به جامعه کارگری، کارفرمایان، کارکنان شرکت های تولیدی، تعاونی ها  و افراد جویای کار مطرح و پیرامون اجرای بهتر این طرح بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به ضرورت استفاده از مشاوره در عصر کنونی اظهار داشت: امروزه بسیاری از افراد جامعه بخاطر هزینه های بالا، از مراجعه به دفاتر مشاوره  چشم پوشی می کنند  و همین امر می تواند باعث شود که مشکلات و آسیب های اجتماعی که با آن درگیر هستند انباشته شده و به یک تهدید و معضل بزرگ برای خانواده و بلکه سایر افراد جامعه تبدیل شود.

سرهنگ طُریفی اذعان کرد: مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان اصفهان بستر خوبی را فراهم آورده تا شهروندان بدون دغدغه مالی بتوانند از خدمات روانشناسان متخصص و کارآزموده در حوزه آسیب های اجتماعی و آسیب شناسی مسایل خانواده بهره ببرند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ضلع جنوب شرقی میدان تاریخی حضرت امام (ره) قرار گرفته و خدماتی از قبیل مشاوره خانوادگی ، مشاوره فردی و بالینی ، مشاوره پیش از ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، مشاوره حقوقی و انتظامی، روانسنجی و … را به صورت رایگان ارائه می کند که شهروندان می توانند برای دریافت نوبت از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۵۸۰ و ۲۱۸۲۵۶۳۰ و  لینک   eitaa.com/aramesh096580  اقدام کنند.