به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی گفت: در طرح مهم و در حال ساخت RHU هلدینگ پتروپالایش اصفهان کارهای بزرگی انجام شده، به طوری که تا کنون در این پروژه در بخش های مهندسی حدود ۸۶ درصد؛ تامین حدود ۶۷/۵ درصد و در بخش ساخت نیز بیش از ۲۰ درصد پیشرفت حاصل گردیده […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی گفت: در طرح مهم و در حال ساخت RHU هلدینگ پتروپالایش اصفهان کارهای بزرگی انجام شده، به طوری که تا کنون در این پروژه در بخش های مهندسی حدود ۸۶ درصد؛ تامین حدود ۶۷/۵ درصد و در بخش ساخت نیز بیش از ۲۰ درصد پیشرفت حاصل گردیده است.

میثاقی بیان داشت: با اجرای پروژه عظیم RHU، تحقق تخفیف ۵ درصدی خوراک برای هلدینگ پتروپالایش اصفهان همواره ادامه خواهد داشت.

وی با تشریح فعالیت های انجام شده و سرعت کار در این پروژه گفت: نصب اسکلت فلزی، نصب تجهیزات، نصب لوله های رو زمینی، اجرای Boanding خطوط زیر زمینی، عملیات رنگ و سندبلاست لوله ها و عملیات معماری در ساختمان های پست برق ۷۲و PIB71 ( اتاق فرمان فرعی)در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت پترو پالایش سهروردی، حجم برآوردی بتن ریزی در RHU را در مجموع بیش از ۴۲ هزار متر مکعب عنوان کرد وافزود: تاکنون در پروژه RHU بیش از ۵۰ درصدِ این حجم معادل بیش از ۲۳ هزار متر مکعب بتن ریزی انجام شده است.

میثاقی، با اشاره به اینکه تمپلیت ها و اَنکرهای راکتورها نیز تاچند روز آینده تحویل پروژه می شود گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در ماه جاری، Sleeve کمپرسور ها آماده می¬گردد که پس از تحقق موارد فوق، شرایط برای حدود ۲۵۰۰ متر مکعب بتن ریزی مهیا خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش از این محموله بزرگ ۷۷ کیلومتری لوله ها و اتصالات رو زمینی این پروژه تحویل شرکت سهروردی شده است گفت: . روزهای پایانی سال گذشته نیز دو Drum 160 تنی و یک Drum 30 تنی نیز در این واحد نصب گردید تا تکامل پروژه نمایان تر گردد.

مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی همچنین به اتمام عملیات فنداسیون راکتورهای RHU  تا پایان اردیبهشت ماه نیز اشاره کرد و افزود: با حجم فعالیت های درحال انجام این واحد، ثبت پیشرفت شگفت انگیز حدود ۳ درصدی در هر ماه و با حمایت های مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، پیش بینی می شود این پروژه در سال ۱۴۰۴ به بهره برداری برسد.

گفتنی است واحدRHU شرکت پتروپالایش سهرودی پس از بهره برداری، تصفیه ۸۱ هزار بشکه ازته مانده برج های واحدهای تقطیر را بر عهده دارد. در این واحد پس از طی فرایندهای پالایشگاهی، بیش از ۸۵ درصد آلایندگی گوگردی نفت خام گرفته می شود.