به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، استاندار اصفهان بر ضرورت نظارت مستمر و مؤثر فرمانداران و عوامل ذی‌ربط در سراسر استان بر طرح هوشمندسازی آرد و نان تأکید کرد. سیدرضا مرتضوی در کارگروه گندم و آرد استان که با حضور مشاور وزیر اقتصاد برگزار شد، گفت: نگاه معطوف به خرد جمعی که میان استان‌ها و مجموعه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، استاندار اصفهان بر ضرورت نظارت مستمر و مؤثر فرمانداران و عوامل ذی‌ربط در سراسر استان بر طرح هوشمندسازی آرد و نان تأکید کرد.

سیدرضا مرتضوی در کارگروه گندم و آرد استان که با حضور مشاور وزیر اقتصاد برگزار شد، گفت: نگاه معطوف به خرد جمعی که میان استان‌ها و مجموعه مغز متفکر طرح هوشمندسازی آرد و نان شکل گرفته روند رو به جلو و پویایی را فراهم کرده است.

وی افزود: در مرحله رسیدن به تصمیمات نهایی باید تسریع بیشتری کنیم تا جامعه نسبت به چنین طرح‌هایی بی‌اعتماد نشوند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در فرایند تصمیم‌گیری هرگونه خلل و توقفی باعث خواهد شد تا فضای ذهنی جامعه نسبت به آنچه که دولت و حاکمیت دنبال می‌کند مخدوش شود.

مرتضوی با تأکید بر ضرورت نظارت‌های مستمر و کارشناسی شده در طرح هوشمندسازی آرد و نان، گفت: در این راستا بایستی فرمانداران و عوامل ذی‌ربط در شهرستان‌ها توجه لازم را بر نظارت مستمر و مؤثر داشته باشند.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به گردشگر پذیر بودن و زیست جمعیت قابل توجهی از اتباع در استان اصفهان، گفت: سطح ملی نیز بایستی به این دو امر مهم توجه ویژه‌ای داشته باشد تا بتوانیم سرمایه اجتماعی را بعنوان مهم‌ترین سرمایه و دارایی حفظ کنیم.