به گزارش حضور آنلاین؛ معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان از ضدعفونی کردن روزانه پارکینگ‌های شهر اصفهان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد. داریوش امانی گفت: به منظور مقابه با شیوع ویروس کرونا پارکینگ‌های  کلانشهراصفهان  شامل محوطه داخلی، آسانسورها، دستگیره‌ها به طور مستمر و ساعتی ضدعفونی و گندزدایی می شود. وی هر شهروند […]

به گزارش حضور آنلاین؛ معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان از ضدعفونی کردن روزانه پارکینگ‌های شهر اصفهان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

داریوش امانی گفت: به منظور مقابه با شیوع ویروس کرونا پارکینگ‌های  کلانشهراصفهان  شامل محوطه داخلی، آسانسورها، دستگیره‌ها به طور مستمر و ساعتی ضدعفونی و گندزدایی می شود.

وی هر شهروند را موظف به رعایت موارد بهداشتی در مقابله با این بیماری دانست و افزود: متصدیان پارکینگ‌ها هم موظفند ساعتی تمام نقاط پرخطر پارکینگ ها را ضدعفونی کنند.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: دوره آموزشی برای متصدیان پارکینگ‌ها گذاشته شده و اقلام بهداشتی شامل دستگاه‌ها و محلول ضدعفونی، دستک‌ش، پارچه تنظیف به منظور گندزدایی مداوم پارکینگ‌ها تهیه شده و در اختیار متصدیان پارکینگ قرار گرفته است.