به گزارش حضور آنلاین؛ شهردار اصفهان از ضدعفونی کردن معابر عمومی به صورت مستمر در اصفهان خبر داد. قدرت اله نوروزی در گفتگوی هفتگی با رادیو اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا ضد عفونی کردن معابر عمومی به صورت مستمر در شهر اصفهان انجام […]

به گزارش حضور آنلاین؛ شهردار اصفهان از ضدعفونی کردن معابر عمومی به صورت مستمر در اصفهان خبر داد.

قدرت اله نوروزی در گفتگوی هفتگی با رادیو اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا ضد عفونی کردن معابر عمومی به صورت مستمر در شهر اصفهان انجام می شود.

وی افزود: در هفته گذشته ضد عفونی کردن معابر عمومی و مترو، تاکسی و پایانه ها و … انجام شده و تا زمانی که نیاز باشد به طور مرتب انجام می شود، در ضد عفونی کردن معابر عمومی اولویت را با اطراف بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز درمانی فعال گذاشته ایم.

نوروزی تصریح کرد: از هفته گذشته اقدامات لازم را در سکونتگاه های غیررسمی آغاز کردیم، آموزش و توزیع بسته های آموزشی و ضدعفونی کننده را در اولویت قرار داده و بسته های حفاظتی و آموزشی را میان کودکان کار با همکاری انجمن های مردم نهاد تخصصی توزیع کردیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه این اقدامات در هفته جاری بیشتر می شود،‌ ادامه داد: برای هماهنگی بیشتر، جلسات ویژه بحران شهر را در شهرداری برگزار کردیم تا نحوه همکاری با سایر نهادها مورد بررسی قرار گرفته و هماهنگی های بیشتری صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه خدمات شهری به صورت مستمر و دائمی است و فعالیت های اصلی شهرداری تعطیل بردار نیست، ادامه داد: پروژه های عمرانی و ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری فعال بوده و در هفته جاری خدمات غیرحضوری شهرداری را اطلاع رسانی گسترده می کنیم.

نوروزی ضمن درخواست از مردم برای مراجعه کمتر به شهرداری مگر در موارد ضروری، تاکید کرد: پرداخت عوارض اتومبیل، نوسازی و کسب و پیشه و مواردی از این قبیل مراجعه کنندگان زیادی دارند و شهروندان به جای پایان اسفند می توانند تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده برای این کارها مراجعه کنند.