به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون بیش از ۲۶۶ پروانه ساختمانی در قالب سامانه سرا ۸ و سرا ۱۰ و ۱۳۷۰ گواهی پایان کار در این منطقه صادر شده است. حسین کارگر اظهار کرد: طرح صدور پروانه الکترونیک که از ابتدای تیرماه امسال در اصفهان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون بیش از ۲۶۶ پروانه ساختمانی در قالب سامانه سرا ۸ و سرا ۱۰ و ۱۳۷۰ گواهی پایان کار در این منطقه صادر شده است.

حسین کارگر اظهار کرد: طرح صدور پروانه الکترونیک که از ابتدای تیرماه امسال در اصفهان با شعار «در خانه پروانه بگیرید» اجرایی شده تا حد زیادی با رضایت شهروندان و شهرداری روبه‌رو شده است.

وی افزود: کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی، حذف امضاهای طلایی، غیرحضوری شدن فرآیند صدور پروانه و شفافیت در هزینه‌های پرداختی از جمله اهداف طرح شهرسازی الکترونیک است.

این مقام مسئول  تأکید کرد: منطقه پنج شهرداری اصفهان هم‌سو با دیگر مناطق شهری در راستای تحقق شهرسازی الکترونیک و ایجاد شفافیت، طرح صدور پروانه الکترونیکی ساختمان را در اولویت خود قرار داده و با جدیت در صدد رفع مشکلات شهروندان در این مسیر برآمده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۲۶۶ پروانه شامل ۲۵ پروانه احداث بنا، ۱۳۱ پروانه تخریب و بازسازی، ۲۵ تعویض پروانه، اصلاح پروانه ساختمان و توسعه بنا در این منطقه صادر شده است.

کارگر افزود: ۱۳۷۰ گواهی در این منطقه صادر شده است که شامل ۸۹۸ گواهی پایان کار و ۲۰۴ گواهی سفت‌کاری و اصلاح پایان کار بوده است.