به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری اصفهان، رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان داشت: مراحل تحقیقات پرونده ۴۶ متهم اغتشاشات اخیر تکمیل شد. حجت الاسلام جعفری با اشاره به نا آرامی‌های اخیر گفت: تا این لحظه پرونده ۴۶ متهم اغتشاشات اخیر با عناوین مختلف اتهامی در مرحله مقدماتی در شعب […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری اصفهان، رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان داشت: مراحل تحقیقات پرونده ۴۶ متهم اغتشاشات اخیر تکمیل شد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به نا آرامی‌های اخیر گفت: تا این لحظه پرونده ۴۶ متهم اغتشاشات اخیر با عناوین مختلف اتهامی در مرحله مقدماتی در شعب ویژه و قضات ویژه با سرعت و دقت و بی طرفی رسیدگی شده است.

وی افزود: تعدادی از دستگیرشدگان نیز با رعایت اولویت و به تناسب میزان اعمال ارتکابی جرم با تعهد، عده‌ای با قرار کفالت و عده‌ای به دلیل میزان ارتکاب جرمی که داشتند، به صورت بازداشت موقت، قرار صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان همچنین با اشاره به دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر علنی برگزار کردن دادگاه متهمان اغتشاشات اخیر گفت: بر اساس دستور مقام عالی قوه قضاییه متهمانی که دارای شرایط قانونی رسیدگی علنی باشند، دادگاه آنان بصورت علنی برگزار خواهد شد.