به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان از صدور و تمدید ۱۲۴۳ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در طول سال۱۴۰۱ برای فرآورده های تولیدی استان خبر داد. علی مالکی اظهار داشت: بیش از ۳۰۰۰واحد تولیدی فعال تحت پوشش این اداره کل می باشند که مجموعا ۴۴۴۹پروانه استاندارد اجباری و تشویقی برای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان از صدور و تمدید ۱۲۴۳ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در طول سال۱۴۰۱ برای فرآورده های تولیدی استان خبر داد.

علی مالکی اظهار داشت: بیش از ۳۰۰۰واحد تولیدی فعال تحت پوشش این اداره کل می باشند که مجموعا ۴۴۴۹پروانه استاندارد اجباری و تشویقی برای آنها صادر گردیده است.

وی خاطر نشان کرد: مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران هرگاه اجرای استاندارد در مورد کالایی اجباری اعلام شود تولید، تمرکز، ‌توزیع و فروش کالاهای مشمول اجرای اجباری استاندارد با کیفیت پایین‌تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان در پایان از عموم هم استانی های عزیز خواست که در صورت مشاهدۀ کالاهای فاقد علامت استاندارد در مراکز عرضۀ استان، مشخصات کالا را با شماره تلفن چهاررقمی۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد استان اطلاع دهند.