به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،وزیر اطلاعات تصریح کرد: شهید رئیسی همواره خود را سرباز ولایت می‌نامید و با پیروی از رهبر معظم انقلاب احیا گر مدیریت مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی شد.   ، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای تامین استان اصفهان، با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،وزیر اطلاعات تصریح کرد: شهید رئیسی همواره خود را سرباز ولایت می‌نامید و با پیروی از رهبر معظم انقلاب احیا گر مدیریت مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی شد.

 

، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای تامین استان اصفهان، با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: همه باید برای مشارکت مردم در این انتخابات تلاش کنیم تا مسیری را که شهید رئیسی برپا کرد، تداوم پیدا کند.

 

وی ادامه داد: شهید رئیسی دولت سیزدهم را، منطبق با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برپا کرد و در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی توانست مدیریت دولت اسلامی در تراز را عرضه کند.

 

وزیر اطلاعات اظهار داشت: شهید رئیسی همواره خود را سرباز ولایت می‌نامید و با پیروی از رهبر معظم انقلاب احیا گر مدیریت مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی شد.

 

وی با بیان اینکه تحولات و پیشرفت‌های خوبی در این دوران کوتاه ایجاد شد اضافه کرد: دشمنان داخلی و خارجی و عوامل آنها تلاش زیادی کردند که این تجربه موفق گام دوم را با شیوه‌های متفاوت و با انواع جنگ ترکیبی، رسانه‌ای، اقتصادی و تحریم در فشار قرار دهند اما نتوانستند.

 

حجت الاسلام خطیب با اشاره به عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی خاطرنشان کرد: این عملیات موفقیت آمیز، منطقه، دنیا و افکار عمومی را به سمت مقاومت سوق داد و نیروهای مسلح و سپاه پاسداران نیز در عملیات وعده صادق توانستند اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.