به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان موفقیت‌های بزرگی را برای مقاومت و منطقه رقم زدند و و مواضع کشورهای مختلف را به فلسطین نزدیک‌تر کردند.   ، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از ظهر امروز پنجشنبه در مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت رئیس […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان موفقیت‌های بزرگی را برای مقاومت و منطقه رقم زدند و و مواضع کشورهای مختلف را به فلسطین نزدیک‌تر کردند.

 

، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از ظهر امروز پنجشنبه در مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور و همراهان که در مصلی تهران برگزار شد اظهار داشت: به همراه هیئتی از رهبران مقاومت فلسطین به تهران آمده‌ایم تا در این روز غم انگیز در کنار شما باشیم و اعلام کنیم که راه این شهدا را ادامه خواهیم داد.

 

وی گفت: آمده‌ایم تا یاد رئیس جمهور عزیز ایران را گرامی بداریم، کسی که در منطقه نقش بی‌بدیلی داشت و کارهای بزرگی را انجام داد که بخشی از آنها را می‌دانیم و بخشی از آنها را هم اطلاعی نداریم.

 

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین افزود: و همچنین شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان موفقیت‌های بزرگی را برای مقاومت و منطقه رقم زدند و مواضع کشورهای مختلف را به فلسطین نزدیک‌تر کردند. این یک موفقیت برای فلسطین و تمام منطقه بود.

 

نخاله بیان کرد: شهید رئیسی با تمام قدرت به نام ایران و جمهوری اسلامی ایران از فلسطین در تمامی محافل بین‌المللی دفاع کرد و این سخنان همچنان به قوت خود ادامه دارد و موثر است. ما در طوفان الاقصی از حمایت ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران همواره یاد می‌کنیم و مواضع رئیس جمهور ایران و وزیر خارجه شهید ایشان را در حمایت از فلسطین فراموش نمی‌کنیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به این مناسبت از ملت ایران، مسئولین جمهوری اسلامی و در رأس آنها رهبری معظم انقلاب اسلامی به دلیل حمایت مستمر از مقاومت و ملت فلسطین تشکر می‌کنم. به امید خدا با هم به سمت پیروزی قدس و فلسطین با یکدیگر ادامه می‌دهیم.