به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،شهردار اصفهان در دیدار با شهردار استانبول گفت: قرابت بسیار زیادی که بین دو شهر اصفهان و استانبول وجود دارد، بر اهمیت عقد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی میان این دو شهر می‌افزاید. ، علی قاسم‌زاده در دیدار با «اکرم امام‌اوغلو»، شهردار استانبول در محل ساختمان مرکزی شهرداری استانبول، با تأکید بر تمایل شهرداری […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،شهردار اصفهان در دیدار با شهردار استانبول گفت: قرابت بسیار زیادی که بین دو شهر اصفهان و استانبول وجود دارد، بر اهمیت عقد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی میان این دو شهر می‌افزاید.

، علی قاسم‌زاده در دیدار با «اکرم امام‌اوغلو»، شهردار استانبول در محل ساختمان مرکزی شهرداری استانبول، با تأکید بر تمایل شهرداری اصفهان برای همکاری و تبادل تجربیات با شهرداری استانبول در زمینه‌ حمل‌ونقل سازگار با محیط زیست، مدیریت زباله و خدمات شهری اظهار کرد: قرابت بسیار زیادی که بین دو شهر اصفهان و استانبول وجود دارد، بر اهمیت عقد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی میان این دو شهر می‌افزاید.

وی با تشریح ظرفیت‌های شهر اصفهان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مناطق صنعتی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران افزود: عقد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی میان این دو شهر موجب افزایش مراودات خواهد شد.

اکرم امام‌اوغلو، شهردار استانبول نیز در این دیدار با ابراز علاقه‌مندی و حمایت از توسعه همکاری‌های شهری در زمینه‌های مورد نظر بین دو شهر اصفهان و استانبول بیان کرد: مناسبات این دو کشور تاریخ بسیار طولانی دارد و این موضوع وسیله‌ای برای تقویت ارتباطات و همکاری‌ها در همه زمینه‌های موردعلاقه دو طرف است.

وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه مدیریت شهری در اصفهان در روزهای هفتم تا دهم آگوست ۲۰۲۴ برابر با هفدهم تا بیستم مرداد ۱۴۰۳ از سوی شهردار اصفهان افزود: شهرداری استانبول آماده اعزام هیأتی برای حضور در نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان است.