به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:گفت: مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان و شهرداری باید ساختاری برای دریافت نظرات مردم ایجاد کنند تا چنین حرکتی استمرار داشته باشد. محمد نورصالحی در چهارمین نشست مشورتی شهراندیشان با موضوع ارزیابی برنامه راهبردی ۱۴۱۰ شهرداری اصفهان بیان داشت: مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:گفت: مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان و شهرداری باید ساختاری برای دریافت نظرات مردم ایجاد کنند تا چنین حرکتی استمرار داشته باشد.

محمد نورصالحی در چهارمین نشست مشورتی شهراندیشان با موضوع ارزیابی برنامه راهبردی ۱۴۱۰ شهرداری اصفهان بیان داشت: مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان و شهرداری باید ساختاری غیرقابل تغییر برای دریافت نظرات مردم ایجاد کنند تا چنین حرکتی استمرار داشته باشد.

وی اظهار کرد: از شرکت کنندگان در این نشست و مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان بابت برنامه ریزی این نشست و دریافت نظرات نخبگان و شهراندیشان تشکر می‌کنیم.

این مقام مسئول افزود: سال گذشته چنین پیشنهادی دادیم مبنی بر اینکه شهروندان نسبت به پروژه‌ها دیدگاه‌های خود را بیان کنند زیرا نظرات مردم در اجرای پروژه‌ها بسیار موثر است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: اصل نظرسنجی از خبرنگان و نخبگان و عموم مردم، اقدامی موثر است، زیرا مردم در شهر زندگی می‌کنند و به راحتی می‌توانند نیازهای شهر را بگویند.

وی گفت: مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان و شهرداری باید ساختاری برای دریافت نظرات مردم ایجاد کنند تا چنین حرکتی استمرار داشته باشد.

نورصالحی با اشاره به تدوین برنامه جامع شهر اصفهان گفت: آخرین برنامه جامع مربوط به سال ۱۳۶۷ است و امسال که سال ۱۴۰۲ است اگر برنامه جامع شهر با همکاری یک مشاور نوشته شود باز هم زمان زیادی برای فرآیند اجرای آن نیاز است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان شهری منحصربه فرد است و برای تدوین برنامه جامع این شهر به مشاوری مناسب نیاز است، ما به عنوان شهروند و مسئول وظیفه داریم حداکثر تلاش خود را برای بهترین اقدامات و راهبردها داشته باشیم.