به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر ساماندهی ناژوان شهرداری اصفهان از شناسایی و هدایت کارتن‌خواب‌های سطح ناژوان خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری عوامل انتظامی کلانتری ۲۸ انجام شد. مهدی قائلی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح هماهنگی اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان و با توجه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر ساماندهی ناژوان شهرداری اصفهان از شناسایی و هدایت کارتن‌خواب‌های سطح ناژوان خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری عوامل انتظامی کلانتری ۲۸ انجام شد.

مهدی قائلی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح هماهنگی اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان و با توجه به آغاز فصل سرما جهت جمع‌آوری، انتقال و همراهی افراد کارتن‌خواب از سطح معابر و اماکن شهر، همکاران اداره خدمات شهری مدیریت ناژوان با همکاری عوامل انتظامی کلانتری ۲۸ نسبت به شناسایی، جمع‌آوری و انتقال افراد کارتن خواب در عرصه ناژوان، حاشیه جاده سلامت و خیابان الفت و انتقال به محیط مناسب اقدام کردند.

وی افزود: مدیریت ناژوان به همت همکاران پرتلاش خود و سایر دستگاه‌ها اعم از قضائی، انتظامی، اجرایی و همکار، اقدامات متعدد و مؤثری جهت افزایش سطح امنیت و آسایش و فراهم کردن فضای مناسب برای حضور شهروندان در عرصه پارک طبیعی و جنگلی ناژوان انجام داده است.