به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان  شاهین شهر و میمه از دستگیری۲۳ سارق در شاهین شهر با اجرای مرحله دهم طرح عملیاتی ذوالفقار و پاک سازی نقاط آلوده طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد. سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: مرحله دهم طرح عملیاتی ذوالفقار با محوریت پاکسازی پارک ها، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان  شاهین شهر و میمه از دستگیری۲۳ سارق در شاهین شهر با اجرای مرحله دهم طرح عملیاتی ذوالفقار و پاک سازی نقاط آلوده طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: مرحله دهم طرح عملیاتی ذوالفقار با محوریت پاکسازی پارک ها، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادان متجاهر، دستگیری اراذل و اوباش و دستگیری سارقان خرد و خیابانی به مدت ۷۲ ساعت در تمامی نقاط شهرستان شاهین شهر و میمه اجرا شد.

وی دستگیری ۵ نفر اراذل و اوباش تحت تعقیب شهرستان، شناسایی و دستگیری ۲۳ سارق در ارتباط با سرقت های موتورسیکلت، محتویات خودرو، اموال معابر عمومی، سیم برق و منازل نیمه ساز، دستگیری ۱۴خرده فروش مواد مخدر از سطح پارک ها و محلات و جمع آوری ۵۸ معتاد متجاهر و تحول آنها به مراکز ترک اعتیاد را از دستاورد های این طرح اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از جرم برازنده مردم خوب شهرستان است خاطر نشان کرد: اجرای طرح های امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش جرائم و افزایش احساس امنیت و رضایت در بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت.

این مقام انتظامی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرائم و ارتقاء امنیت گفت: شهروندان می توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.