به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح زیان این شرکت از محل مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات در ۱۲ سال گذشته، گفت: هیچ شرکتی نمی تواند با تحمیل ۲۰ هزار میلیارد تومان زیان در ۱۲ سال سرپا بماند، اما مخابرات مانده و خدمت رسانی می کند. سلطانی با اشاره به اینکه بسیاری […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح زیان این شرکت از محل مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات در ۱۲ سال گذشته، گفت: هیچ شرکتی نمی تواند با تحمیل ۲۰ هزار میلیارد تومان زیان در ۱۲ سال سرپا بماند، اما مخابرات مانده و خدمت رسانی می کند.

سلطانی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلاتی که در جلسه امروز مطرح می شود معلول یک مشکل بزرگ است، اعلام کرد: یکی از الزامات تحقق شعار سال، ثبات اقتصادی است که در بیش از دوازده سال گذشته در بخش زیرساختی مخابرات از آن دریغ شده است.

وی گفت: عدم توازن هزینه و درآمد در صنعت مخابرات موجب بی ثباتی اقتصادی شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: عدم توازن هزینه و درآمد در صنعت ارتباطات موجب بی ثباتی اقتصادی در حوزه مخابرات شده است.

این مقام مسئول افزود: در صنعت ارتباطات و فناور اطلاعات ثبات به هم خورده و پیوست اقتصادی طرح های حوزه ارتباطی مراعات نمی شود.