به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس‌جمهور گفت: اینکه دولت‌ها بسیار نسبت به توسعه و فعال شدن گردشگری در کشورهای خود تاکید دارند برای این است که پیشران و شتاب‌دهنده اقتصادی است.   ، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی  رئیس جمهور امروز در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته گفت: موضوع گردشگری یکی از بحث‌های مهم […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس‌جمهور گفت: اینکه دولت‌ها بسیار نسبت به توسعه و فعال شدن گردشگری در کشورهای خود تاکید دارند برای این است که پیشران و شتاب‌دهنده اقتصادی است.

 

، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی  رئیس جمهور امروز در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته گفت: موضوع گردشگری یکی از بحث‌های مهم در حوزه اقتصادی است، شتابدهنده اقتصاد کشورهاست. اینکه دولت‌ها بسیار تاکید دارند نسبت به توسعه و فعال شدن گردشگری در کشورهای خود برای این است که پیشران و شتاب‌دهنده اقتصادی است.

 

پیشتر عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری خبر داده بود که نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته از امروز ۲۳ بهمن ماه به صورت وسیع‌تر و گسترده‌تر به نسبت ادوار قبل برگزار خواهد شد.

 

این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه گردشگری در کشور است؛ تفاوت نمایشگاه امسال این است که فضاهای محل دائمی نمایشگاه‌های تهران نسبت به سال قبل به گردشگری اختصاص پیدا کرده و صنایع دستی که همزمان با این نمایشگاه برپا می‌شد، از آن حذف شده است تا از روز سوم تا ششم اسفند ماه در قالب نمایشگاه ملی به صورت جداگانه برگزار شود.

 

این نمایشگاه صبح امروز و با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین زوراب پولولیکاشویلی رئیس سازمان جهانی گردشگری ملل متحد افتتاح خواهد شد.

 

گفتنی است که هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.