به گزارش خبرنگار پیداگرنیوز، فرمانده بسیج وزارت نفت بیان کرد: شاکله بسیج در همه سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی باید حضور داشته باشد و تفکر ایثار و شهادت را القا کند. محمدعلی فلاح در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه شاکله بسیج در همه سازمان ها و نهادها […]

به گزارش خبرنگار پیداگرنیوز، فرمانده بسیج وزارت نفت بیان کرد: شاکله بسیج در همه سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی باید حضور داشته باشد و تفکر ایثار و شهادت را القا کند.

محمدعلی فلاح در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه شاکله بسیج در همه سازمان ها و نهادها باید حضور داشته باشد، گفت: ادامه دادن راه شهدا کشور و انقلاب را با گذشت ۴ دهه  همچنان روی پا نگه داشته است و هر روز نیز شاهد رشد و توسعه در کشور هستیم.

وی ادامه داد: در ۴۰ سال گذشته دشمن همواره تلاش خود را در همه عرصه ها از جمله شبیخون فرهنگی گرفته تا شرایط سخت و ناجوانمردانه تحریم‌های اقتصادی برای نابودی کشور به کار گرفته است، اما همچنان شاهد رشد و شکوفایی در بخش‌های مختلفی از جمله علم و فناوری و اقتصادی هستیم.

فلاح بیان داشت: کشور ما در حال حاضر در بسیاری از عرصه‌ها به خصوص درحوزه موشک به اوج رسیده ‌است و در این زمینه توانایی ساخت موشک با برد دو هزار کیلومتر را داریم.

این مقام مسئول افزود: امروز جنگ اقتصادی در کشور به اوج رسیده است اما ما هنوز ایستاده‌ایم و تلاش شده تا  اثرات این جنگ اقتصادی در کشور کمتر احساس شود.

فرمانده بسیج وزارت نیرو گفت:در این شرایط خبرنگاران سربازان گمنامی هستند که در این جبهه فعالیت می کنند و برای برون رفت از این بحران با قلم خود می‌توانند راه به همه مردم جامعه آموزش دهند.