به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مجمع عمومی فوق العاده پالایشگاه اصفهان با حضور سهامداران حقوقی و حقیقی در سالن همایش های شهرک شهید محمد منتظری برگزار شد. در این مجمع موارد مربوط به تغییرات نام شرکت مطابق اسناسنامه شرکت و بورس و تغییر زمانبدی پرداخت مورد بررسی هیات رییسه  قرار گرفت. در مجمع عمومی فوق […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مجمع عمومی فوق العاده پالایشگاه اصفهان با حضور سهامداران حقوقی و حقیقی در سالن همایش های شهرک شهید محمد منتظری برگزار شد.

در این مجمع موارد مربوط به تغییرات نام شرکت مطابق اسناسنامه شرکت و بورس و تغییر زمانبدی پرداخت مورد بررسی هیات رییسه  قرار گرفت.

در مجمع عمومی فوق العاده پترو پالایش اصفهان موارد و دلایل برای تغییر نام شرکت از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار و معاونت وزیر نفت برای تغییر نام شرکت بلا مانع دانسته شد اما با نظر هیات رییسه مجمع برای بررسی و تبادل نظر بیشتر برای تغییر نام شرکت در مجمع عمومی آینده پالایشگاه نفت اصفهان به رای گیری گذاشته می شود.

در این مجمع مصوب شد که پرداخت سود به سهامداران از ۸ ماه به ۴ ماه برسد .

در این مجمع مطابقت اسناسنامه شرکت با اسناسنامه بورس و اوراق بهادار نیز مورد بررسی و تصویب هیات رییسه مجمع عمومی فوق العاده پالایشگاه اصفهان قرار گرفت.