به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، همانطور که ورود به هر فعالیت و کسب و کاری نیازمند آموزش و راهنمایی متخصصین است، حوزه سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های مالی نیز نیازمند آموزش‌های ویژه توسط متخصصین مربوطه و هدف‌گذاری و هوشمندی برای جلوگیری از ضرر و زیان و همچنین واقع بینی در این عرصه است. مجموعه هوشمند سرمایه عصر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، همانطور که ورود به هر فعالیت و کسب و کاری نیازمند آموزش و راهنمایی متخصصین است، حوزه سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های مالی نیز نیازمند آموزش‌های ویژه توسط متخصصین مربوطه و هدف‌گذاری و هوشمندی برای جلوگیری از ضرر و زیان و همچنین واقع بینی در این عرصه است.

مجموعه هوشمند سرمایه عصر فرتاک با نام تجاری اودی فایننس، در راستای ارائه مشاوره و آموزش‌های همگانی و تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری و سواد مالی برای جامعه تشکیل شده است، جلوگیری از سوء استفاده سودجویانی که با توجه به نیازهای جامعه و ضعف سواد مالی مردم، رؤیای ثروت‌های بادآورده و یک شبه را در جامعه ترویج می‌دهند، از جمله اهداف این مجموعه است.

این مجموعه با حضور در نخستین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار اقدام به ارائه خدمات آموزشی (حضوری و غیرحضوری) خود به مخاطبین نمایشگاه و همچنین برگزاری کارگاه های رایگان نموده و در تلاش است تا فرهنگ‌سازی ویژه‌ای برای جامعه در این زمینه داشته باشد و از جمله مجموعه‌های پر مخاطب و موفق حاضر در این نمایشگاه محسوب می‌شود.

رضا اودی مدیرعامل شرکت هوشمند سرمایه عصر فرتاک با اشاره به ضرورت ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی در حوزه بازارهای مالی به جامعه اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان ویژه کارکنان و نیروهای نهادها، ادارات و مجموعه‌های دولتی و خصوصی با استفاده از متخصصین این حوزه است که می تواند به تاثیرات مثبتی بر اقتصاد کشور نیز منجر شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آگاهی یافتن نسبت به فرصت های سرمایه گذاری و بازارهای مختلف مالی از اهمیت ویژه ای در مدیران و کارکنان برخوردار است چرا که علاوه بر ایجاد درآمدمضاعف؛ با انتقال دانش کسب شده به سایر همکاران و خانواده باعث رشد و ترویج فرهنگ دانش مالی می گردد.

مدیرعامل شرکت هوشمند سرمایه عصر فرتاک گفت: پژوهش‌های مختلفی در حوزه‌های مالی و سرمایه‌گذاری انجام داده‌ایم و متوجه شده‌ایم علاوه بر بزرگسالان و شاغلین، کودکان و نوجوانان ما که نسلی باهوش و پرتوان هستند نیز، علاقمند به این حوزه‌ها بوده و با تاکید بر اینکه امروزه سرمایه گذاری و ورود به بازارهای مالی نیازمند هوشمندی، هدف‌گذاری و دانش در این عرصه است، آموزش های ویژه ای برای گروه سنی نوجوانان توسط متخصصین مجموعه طراحی و تدوین کرده ایم.

وی افزود: در این راستا ما دوره‌های آموزشی ویژه نوجوانان باهدف آشنایی با بازارهای مالی داخلی و خارجی با مربیگری متخصصین این حوزه تدارک دیده‌ایم که تحت عنوان کارگاه آشنایی با بازارهای مالی و مهارت‌های کارآفرینی و کسب و کار به نوجوانان، خدمات آموزشی در راستای آموزش نسل آینده ساز کشور ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه قطعاً کودکان و نوجوانان اکنون امکان درآمدزایی مستقل ندارند، اظهار کرد: با این وجود نمی‌توان منکر نیازمندی نسل آینده کشور به آموزش در حوزه مالی شد و ما در راستای رسالت‌ حرفه‌ای و انسانی خود این دوره‌ها را طراحی و برگزار کرده‌ایم.

متخصصین مجموعه اودی فایننس علاقمندی نسل کودک و نوجوان کشور به حوزه های مختلف مالی نظیر متاورس، ان اف تی و رمز ارزها را کم نظیر می‌دانند، این مجموعه معتقد است که باید مشاوره‌های هوشمند و هدفمند به نسل آینده کشور و جوانان علاقمند به فعالیت در حوزه مالی ارائه گردد.

این مجموعه نخستین و تنها مجموعه کشور است که مشاوره و آموزش‌های حضوری و غیرحضوری بازارهای مالی داخلی و بین المللی خود را با توجه به رده‌های سنی، شغل و شرایط مالی افراد به صورت تخصصی و هوشمند ارائه می‌دهد و معتقد است افزایش دانش مالی در کشور می‌تواند ضامن رشد اقتصادی، توسعه کشور و مقابله زیربنایی با کلاهبرداری بشود.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با مجموعه اودی فایننس به وبگاه www.oodifinance.com مراجعه فرمایید.