به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از سمن‌ها (سازمان‌های مردم نهاد) دعوت کرد برای تدوین دومین برنامه جامع شهر اصفهان ثبت‌نام کنند. محمد بنائیان معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از سمن‌ها (سازمان‌های مردم نهاد) دعوت کرد برای تدوین دومین برنامه جامع شهر اصفهان ثبت‌نام کنند.

محمد بنائیان معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ اظهار کرد: مرحله دوم تدوین برنامه جامع شهر اصفهان با نگرش و روش نوین آغاز شده است.

وی افزود: در نگرش و روش نوین، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌ها، مشارکتی‌بودن فرایند تدوین برنامه است، بنابراین سازمان‌های مردم‌نهاد در صورت مشارکت فعال در این زمینه، می‌توانند نقش بی‌بدیلی در پیشرفت و توسعه اصفهان ایفا کنند.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از سمن‌ها (سازمان‌های مردم نهاد) دعوت می‌شود جهت اعلام آمادگی برای همکاری در تدوین برنامه جامع شهر اصفهان، با مراجعه نشانی https://survey.isfahan.ir/vote/f۰۱۷۸b۳، ثبت‌نام کنند.

بنائیان تاکید کرد: شرایط و فرایند مشارکت سمن‌ها پس از طی پایان مهلت مقرر برای ثبت‌نام که پایان روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود، اطلاع‌رسانی می‌شود.